Laida Memba
07 de maig 2024

Del 22 al 24 de maig celebrarem la segona conferència internacional del projecte.

Tindrà lloc a la Facultat de Geografia i Història (Universitat de Barcelona), al quart pis, sala Jane Addams.

Aquesta conferència gira entorn del concepte d'"Intensificació d'imatges". Aquest és un dels principals postulats teòrics del projecte Visual Trust. Aquest concepte es refereix als significats i funcions que les imatges adquireixen al llarg de la seva vida. Aquestes vides són parcialment autònomes i imprevisibles. Aquest enfocament inclou les imatges que creem com a científics, artistes o cineastes.

La conferència reunirà destacats investigadors de tot el món que treballen en religió, internet, ciència i fotografia, entre altres camps.