scroll to top scroll to top
Raquel Cañadas
27 de febr. 2023

L'Investigador Principal del projecte ERC Visual Trust, Dr. Roger Canals, va presentar aquest projecte el dimecres 1 de febrer de 2023 en l'Arxiu de Ciències Socials i del Carib, de la Universitat de Puerto Rico. El títol de la seva xerrada va ser: "Visual Trust. Un projecte d'antropologia visual sobre ètica de la imatge social, científica i religiosa".

Durant la presentació, el Dr. Canals va explicar les metodologies audiovisuals del projecte, va definir la imatge dins dels estudis d'antropologia visual, i va obrir el debat sobre la postveritat, la postfotografia i les imatges falses. També va definir les tasques de recerca, enfocades a respondre el criteri de confiança que dipositem en les imatges socials, religioses i científiques, a més d'analitzar com s'elaboren i com es destrueixen les imatges.

Des del projecte, i especialment de part del Dr. Roger Canals, volem agrair l'organització de l'esdeveniment al Dr. Jorge Giovannetti, i per la immillorable rebuda a l'Institut d'Estudis del Carib per part del Dr. Emilio Pantojas.

Crèdits de la fotografia: Jorge L. Giovannetti-Torres

Tornar a la llista