09 de juny 2023

El dilluns 12 i el dimarts 13 de juny celebrarem el primer congrés internacional del projecte.

Tindrà lloc a la Facultat de Geografia i Història (Universitat de Barcelona), quarta planta, sala Jane Addams. En les següents pàgines podreu veure el programa.

El tema general d'aquesta conferència és Image-Making (creació d'imatges) i es reflexionarà sobre algunes d'aquestes qüestions entre altres: Com i amb quins fins es creen les imatges?, Quins són els processos de creació d'imatges en la religió, la ciència, la fotografia o en l'àmbit d'Internet i les imatges generades per IA? Per a qui es creen les imatges?

El congrés reunirà importants investigadors i investigadores de tot el món que treballen sobre religió, Internet, ciència i fotografia, entre altres camps.

La conferència es gravarà i publicarem totes les sessions més endavant.

A continuació pot consultar el programa de la conferència:

First day (12.6.23)
Second day (13.6.23)

Font de la imatge:

Artista: Samuel Lind

Fotografia: Roger Canals (PI)